Cards of Maria

Välkommen

Posted on: torsdag, mars 13, 2008

Hej och välkommen till min nya blogg. Varför en ny blogg (igen)? Blogger har givit mig så mycket strul de senaste månaderna att jag helt enkelt tröttnade på dem.

Här kommer jag att dela med mig av mig själv, om vad som händer i shopen samt visa upp alster gjorda av tjejerna i mitt DesignTeam samt alster från dig som har en eller flera stämplar från Cards of Maria´s egna stämpelkollektion. Har du gjort ett kort eller annat alster med material/stämplar från mig och vill dela med dig? Maila då till cardsofmaria@gmail.com så lägger jag upp det här i bloggen.

***

(in english:)

Hi and welcome to my new blog. Why a new blog (again)? Well, after month of trouble from blogger I simple get tired of them.

In here I will share my self with you, tell you all news about the shop and share the work from the girls in my DesignTeam and the work from you who have one or more stamps from CofM own stampcollection. Have you made a card or else where you have used materials/stamps from me and wish to share it? Mail me your work at cardsofmaria@gmail.com and I publish it here in this blog.

/Maria

Kommentera

mars 2008
M T O T F L S
    Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arkiv

  • 8,725 hits
