Cards of Maria

Deanne Burton

Posted on: lördag, mars 15, 2008

Som du kanske vet så är jag en stolt medlem av Deanne Burtons kortskiss DesignTeam. Den 1:a och den 15:e i varje månad lägger hon ut två skisser – en för LOs och en för kort. Och idag är det dags för ännu en skiss och du hittar den här tillsammans med de andra i teamets alster. Du har också chansen att vinna en RAK av Deanne bara genom att använda dig av någon av hennes skisser. Läs mer om det här.

Här kommer mitt kort till hennes senaste skiss. Här har jag använt mig av mörkblå Fabriano Eller Erre A4-ark – klippt och vikt till 15×15 cm – som kortstomme. Även de gula remsorna är från Fabriano. Stämplarna kommer från min egen kollektion – Studentmössa, stor + Studentmössa, medium & Studentmössa, liten. Dessa har jag klippt ut och placerat på tunna 3D-kuddar. Allt material hittar du inne i shopen. Texten har jag skrivit för hand.

deanne-kort-3.jpg

***

(in english)

As perhaps you know I am a pride member of Deanne Burtons cardsketch DesignTeam. The 1 and the 15 of every month she give her readers two new sketches – one for LayOuts and one for cards. And today it is time for yet another sketch and you find it here along with the works from the others in the team. You have also the chance to win a RAK just by using one of her sketches. Read more about it here.

This card is based upon her latest sketch. All materials can be found in my shop along with the stamps. The hats is what swedish students wear when they have graduated. I have cut them out and placed them on thin 3D-cushions. The sentiment is handwritten.

/Maria

Kommentera

mars 2008
M T O T F L S
    Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arkiv

  • 8,726 hits
