Cards of Maria

Ett kort

Posted on: lördag, mars 15, 2008

Här kommer ett kort där jag använt stämplar från den egna kollektionen: Duva #1, Duva #3 och Hjärta med banderoll. Jag har stämplat dem i omgånger och därefter klippt ut och monterat dem i lager på lager med tunna 3D-kuddar. Du hittar stämplarna inne i shopen under ‘CofM Motivstämplar’.

Som kortstomme har jag använt rosa Fabriano Elle Erre A4-ark som jag klippt ner och vikt till ca 15×15 cm format, ett format jag använder mig av allra mest när jag gör kort. Det mönstrade arket kommer från Inkidos senaste papperskollektion och heter ‘Karamell blommor’. Även dessa hittar du i shopen under ‘Papper’.

turturduvor-m-hjarta.jpg

***

(in english)

Here I have used materials that I sell in my webshop. The stamps comes from my own collection and you find them in the shop under ‘CofM Motivstämplar’. I have stamp the motifs several times and then cut them out and mounted them together layer on layer with thin 3D-cushions.

/Maria

Kommentera

mars 2008
M T O T F L S
    Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arkiv

  • 8,726 hits
