Cards of Maria

Nyfiken som jag är – speciellt nu när jag bytt blogg – vill jag gärna veta vilka ni är som kikar in här. Därför utlyser jag ett litet lotteri som går ut på att du som kikar in och läser min blogg lämnar en liten kommentar här inne från och med nu och fram till nästa söndag, alltså 23 mars. Jag lottar sedan ut vilken vinnaren blev, som sedan får en pysslig RAK från mig. Låter det bra? Vill du vara med i min blogg-lotteri?

***

(in english)

I am a curious person – especially now when I have got myself a new blog – so I want to know who you are. Therefore I start a little lottery here in my new blog. If you want to get a chance at a RAK from me, leave me a comment here in the blog from now and on to next sunday, marsh 23. I will then present the winner who gets a scrapping RAK from me. Does it sound good? Wanna play along in my blog-lottery?

/Maria

14 svar to "RAK"

Denna chans får man inte missa… Klart man vill vara med på utlottningen av en rak… Inte för att jag vinner men iaf…
Fina kort och stämplar.

Hej hej Maria. Jag kolla ju in här förståss.

Hej hej! Här fanns mycket o kika på! :0)

jag tittar förbi här ibland!
Väldigt snygg header!!!

Jag snurrar in här emellanåt och ibland, för att få lite inspiration. Hänger Snart på KiF forum åxå.. 😀

Hallå där, självklart vill jag vara med och vinna en RAK. Ja visst är det lite roligare att få ngn kommentar då och då så man vet vilka som varit på besök.

Maria – I would love a translater on your blog. That way I can read what your writing about on all of your beautiful work! I visit often! =)

Och att jag är här stup i kvarten förstås, har med dig på min lista så jag ser direkt när det uppdateras. *beroende* 🙂

Hej! Jag kikar in här då och då och tittar på allt fint! =)
Vill gärna vara med i denna generösa utlottning!
Ha en härlig tisdagskväll!! =)

Hej jag är såklart här också och kikar! tar en lott!.. Tycker verkligen om din nya blogg… kanske för att jag oxå gillar ROSA hehe.. 😉

Vem kan motstå en lott. Diggar de nya stämplarna! 🙂
Glad påsk!

Var ju tvungen att springa hit och ta mig en lott!

Ha en bra dag!

Såklart vill jag gärna vara med på RAK-utlottning;-) Tack
*kram*

Jag tittar in jag också. Fint och lättläst om du förstår vad jag menar, inte massa olika färger som försvårar. Bra upplägg och system!

Kommentera

mars 2008
M T O T F L S
    Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arkiv

  • 8,721 hits
