Cards of Maria

CardJacked v.12

Posted on: tisdag, mars 18, 2008

CardJacked v.12 inne i min inspirationsblog Kort i Fokus valdes ut av Sofia (Jozie) och hon valde ett läckert kort gjort utav e.j.m. Du hittar e.j.m´s kort och de övriga DT-medlemmarnas kort här.

Till mitt kort har jag använt svart Fabriano Elle Erre, ‘Gunnebo Svart Slinga’ från Inkido och röda brads. Dessa hittar du i shopen. Övrigt material fann jag i mina gömmor när jag städade min pysselplats *fniss*. Det är bra att städa ibland.

Stämpeln ‘Mulligt Hjärta,medium’ kommer från Cards of Maria och du hittar den i shopen.

tootsie-cj-v12-2008.jpg 

***

(in english)

This card was made for the Cards in Fokus challenge CardJacked week 12. It is based upon a card made by e.j.m. I have used a stamp from my own collection and you find it in my shop.

/Maria

Kommentera

mars 2008
M T O T F L S
    Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arkiv

  • 8,726 hits
