Cards of Maria

CC inne på Scrappiz del3

Posted on: torsdag, mars 20, 2008

Så var CyberCropen inne på Scrappiz igång. Som jag har längtat. Och den här gången blev jag verkligen inte besviken, det fanns så många tävlingar som jag fastnade för. Brukar sällan vara så nämligen. Jag kommer ladda upp mina gjorda alster undan för undan. De får varsitt inlägg tänkte jag. Här kommer det tredje kortet:

CC-utmaning: Skiss för både Kort och LO.

Den här är väl det kort jag är minst nöjd med. Kortet ville inte riktigt se ut så som jag ville ha det. Här har jag använt ljusblå Fabriano som kortstomme, mönstrat papper från StudioLight, ljusblått band och träfigurer i form av ballonger, samt Ballong-Draken från Cards of Maria. Allt material utom trä-ballongerna samt bandet (har ej hunnit få upp den ännu) finns i shopen.

cc-scrapkort-skiss.jpg

***

(in english)

It is CyberCrop at the swedish forum Scrappiz. And this time it was many of the challenges that I fell for. That´s unusual. I will upload my images one after one as soon as they are done. This is card no 3:

CC-challenge: Sketch for both Card and LayOut.

This is the one I am the least satisfied with. The card just wouldn´t work together with me *lol*. All materials here used – except the red and green wood-ballon and ribbon – can be found in my shop. I have yet again used a stamp from my own collection, the cute Balloon-Dragon.

/Maria

Kommentera

mars 2008
M T O T F L S
    Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arkiv

  • 8,725 hits
