Cards of Maria

CC inne på Scrappiz del4

Posted on: torsdag, mars 20, 2008

Så var CyberCropen inne på Scrappiz igång. Som jag har längtat. Och den här gången blev jag verkligen inte besviken, det fanns så många tävlingar som jag fastnade för. Brukar sällan vara så nämligen. Jag kommer ladda upp mina gjorda alster undan för undan. De får varsitt inlägg tänkte jag. Här kommer det fjärde kortet:

CC-utmaning: Kort utan stämplar, varken text eller motiv.

Enkelt men ändå stilfullt. Jag är mycket nöjd med detta kortet. Passade på att göra ett 70 års-kort redan nu trots att personen i fråga inte fyller förrän i juli. Här har jag använt mig av lila Fabriano som kortstomme och rosa och vit självhäftande cardstock till cirklarna samt rosa självhäftande cardstock till cuttlebug siffrorna. Blomma från Primas Carribean Collections samt pärlor från Panduro. Allt material utom blomman, cuttlebug-dies och pärlorna hittar du i shopen.

cc-kort-utan-stamplar.jpg

***

(in english)

It is CyberCrop at the swedish forum Scrappiz. And this time it was many of the challenges that I fell for. That´s unusual. I will upload my images one after one as soon as they are done. This is card no 4:

CC-challenge: Make a card where you don´t use any stamps, sentiments or motifs.

Simpel but elegant. Except the flower, the pearls and dies for the cuttlebug, you can find all used materials in my shop.

/Maria

Kommentera

mars 2008
M T O T F L S
    Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arkiv

  • 8,726 hits
