Cards of Maria

CC inne på Scrappiz del1

Posted on: torsdag, mars 20, 2008

Så var CyberCropen inne på Scrappiz igång. Som jag har längtat. Och den här gången blev jag verkligen inte besviken, det fanns så många tävlingar som jag fastnade för. Brukar sällan vara så nämligen. Jag kommer ladda upp mina gjorda alster undan för undan. De får varsitt inlägg tänkte jag. Här kommer det första:

CC-utmaning: Minst 25% av ditt kort ska utgöras av det stämplade.

Här har jag använt mig av vit Fabriano Elle Erre som kortstomme och till det utskurna hjärtat, Inkidos ‘Gunnebo Röd Slinga’ och Cards of Maria stämplarna ‘Fylld Mulligt Hjärta, medium’, ‘Fylld Mulligt Hjärta, liten’ & ‘Siluettpar’. Alla är de fästa på 3d-kuddar. De är stämplade med Versa Color ‘Rose Red’. Allt material hittar du inne i shopen.

 cc-kort-25-stamplat.jpg

***

(in english)

It is CyberCrop at the swedish forum Scrappiz. And this time it was many of the challenges that I fell for. That´s unusual. I will upload my images one after one as soon as they are done. This red card is the first one out.

CC-challenge: Atleast 25% of your card shall have something stamped.

All materials here used can be found in my shop. I have here used stamps from my own collection, stamped in Versa Color ‘Rose Red’ and cut out and mounted on 3d-cushions.

 /Maria

Kommentera

mars 2008
M T O T F L S
    Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arkiv

  • 8,725 hits
