Cards of Maria

Check this out

Posted on: torsdag, mars 20, 2008

Den här är så klockren! Julia inne på Scrappiz tipsade om den här videon (som jag hoppas ska funka, har aldrig laddat upp en video i en blogg tidigare). Jag säger som min DT Annica: Sjunger så det ekar ”Ken Leeee

Se bara hur allvarlig hon är i sin övertygelse om att hon kan engelska, att hon har tolkat rätt. *fniss*

***

(in english)

 I love this one. She is so convinced she is doing it right! *lol & singing* ”Ken leeeee” I got the tip of this video by Julia at Scrappiz.

 /Maria

1 Response to "Check this out"

*haha* den videon har jag sett innan! *haha* Skoja att hon gör bort sej! ;P
Tack för gulliga ord inne hos mej! *glad*
ojoj 5 utmaningar!! Själv åker jag till mina päron imorgonbitti å stannar hela påsken så det blir inte mycket pysslande.
MEN jag har faktiskt hunnit med en LO (!!!) tänka sej..JAG!?! EN LO!! *tihi* 😉

Många påskkramar Petra

Kommentera

mars 2008
M T O T F L S
    Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arkiv

  • 8,721 hits
