Cards of Maria

Kort av DT Anna del1

Posted on: lördag, mars 22, 2008

Även min DT-tjej Anna har hunnit med att skapa lite med de nya stämplarna.

Anna berättar: Jag har gjort ett påskkort med den nya stämpeln Häx-Draken. Jag har målat motivet med distresser sen satt fast det på ett äggformat papper.
Som dekoration på kortet har jag använt fjädrar vilket jag tycker passar jättebra på ett påskkort.

Stämpeln hittar du inne i shopen. Allt annat material kommer från Annas pysselbord.

anna-15.jpg

***

(in english)

Here comes a card from my other DT-girl Anna (Lilla Anna).

Anna writes: I have made an easter card with the new stamp Häx-Draken. I have colored the motife with distress ink refills and then placed it on an eggshaped paper.
As embellishment have I used feathers and I think that looks really great on an easter card.

/Maria

Kommentera

mars 2008
M T O T F L S
    Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arkiv

  • 8,725 hits
