Cards of Maria

Mitt Kort i Fokus kort

Posted on: måndag, mars 31, 2008

Detta kortet har jag gjort till veckans CardJacked inne i inspirationsbloggen Kort i Fokus. Menaingen var att denna CJ skulle ha varit innan påsken men så blev det inte utan vi sköt upp den. Därför har mitt kort påsktema. 🙂

Jag har här använt mig av ‘Fåret’ från min egen stämpelkollektion som du hittar inne i shopen tillsammans med kortstommen från Fabriano Elle Erre och det mönstrade pappret från Inkido. Jaf har även använt (bara blommorna) från en stämpel från Stämpelboden.

tootsie-cj-v14-2008.jpg

***

(in english)

This is my card for this weeks CardJacked in my inspiration blog Cards in Focus. Here I have used a stamp from my own collection – ‘Fåret’, and you find it in my shop – with a stamp from Stämpelboden.

/Maria

Kommentera

mars 2008
M T O T F L S
    Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Arkiv

  • 8,749 hits
