Cards of Maria

KiF Flaskkort

Posted on: onsdag, april 16, 2008

Ja, jag har inte hunnit med att göra något kort till dagens Kort i Fokus utmaning, men den går i alla fall ut på att man ska göra ett flaskkort – eller fler om man vill. HelenaLandstoken har dessutom skrivit en kort artikel om hur hon gör flaskkort.

Det här är mitt allra första flaskkort som jag gjorde tidigare i år… eller var det slutet på förra året?… Med tiden försvinner minnet har jag hört, om jag minns rätt 🙂

***

(in english)

Well, I didn´t have time to make a card for todays challenge at Cards in Focus. Todays challenge is to make a bottle card – or more if you like. A card that will go good with a bottle of wine etc. We also have a short article written by Helena at Landstoken – only in swedish though.

Well this bottle card above, I made earlier this year or was it at the end of last year? Something like it.

/Maria

Kommentera

april 2008
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Arkiv

  • 8,721 hits
