Cards of Maria

Inbjudan till studentpartaj

Posted on: tisdag, maj 13, 2008

Idag blev jag klar med min yngsta lillebrors inbjudningskort till hans studentpartaj för släkt och vänner. Jag har använt mig av Fabriano Elle Erre ‘Bleu’ som cardstock, det mönstrade pappret kommer från Forma Hantverk, halvpärlor från Panduro, blommorna från You Do och CofM stämpeln ‘Cool Student’. Den och CS hittar du inne i shopen.

(Reserverar mig för att en del av stämplarna inte finns hemma, har lagt en beställning, återstår att se när jag får hem dem).

***

(in english)

This is the invitation to my youngest brothers graduationparty. I´ve just finished them all today. Patterned paper from Forma Hantverk, flowers from You Do, the pearls from Panduro, and CofM stamp ‘Cool Student’. More stamps can be found in my shop.

/Maria

Kommentera

maj 2008
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Arkiv

  • 8,725 hits
