Cards of Maria

Kort av Junior-DT Rasmus del1

Posted on: torsdag, maj 15, 2008

Jag är helt övertygad om att jag är världens lyckligaste och stoltaste DT-‘mamma’!!! Och hur kommer det sig att jag kan vräka ur mig något sådant?

Jo, kortet som du ser här nedanför har min senaste DesignTeam-medlem gjort. Han heter Rasmus och är 13 år gammal. Han är min Junior-DT och hans kort sprudlar av lekfullhet och energi. Så ja, jag är världens stoltaste DT-‘mamma’… Jag kan bara ana hur hans mamma känner sig 🙂

Rasmus har här använt sig av CofM stämpeln ‘Fåret’ som du hittar inne i shopen.

 

***

(in english)

I belive that I am the worlds happiest and proudest DT-‘mum’ in the whole wide world!!! Pehaps you now think: How dare she? Who does she think she is?

But let me explane. You see, the card here above is made by my latest DesignTeam member. His name is Rasmus (from Sweden) and he is 13years old. He is my Junior-DT and his cards is full of playfullness and energy. And therefor I am the worlds proudest DT-‘mum’… I can only imagine how proud his mother must feel. 🙂

/Maria

1 Response to "Kort av Junior-DT Rasmus del1"

Vilken talang! Jag säger då det … förstår att du är stolt som en tupp! Superfint kort på alla sätt och vis. Fina pappersval, snyggt med rosetten och vilken söt stämpel! Ska bli väldigt spännande att se vad denne 13-åring skapar framöver!

Kommentera

maj 2008
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Arkiv

  • 8,726 hits
