Cards of Maria

Nytt Deanne kort

Posted on: fredag, maj 16, 2008

Här kommer mitt senaste kort efter Deanne Burtons – hennes nya skiss hittar du här. Hennes skisser utmanar mig verkligen och det är så kul!!! Här har jag använt mig av CofM stämpeln ‘Siluettpar’ samt papper från Maja Design som snart kommer till shopen *spännande* De är så fina och behagliga de arken. Så håll utkik i shopen.

På tal om shop så håller jag på att fixa och dola med en ny shop som jag hoppas få igång inom kort, en som är bättre och billigare för min del. I och med det kommer man kunna betala på fler än ett sätt, men mer om det senare.

Nu kommer Deannes kort 🙂

***

(in english)

My latest Deanne Burton card -you find her sketch here. Her sketches really challenge me and it is fun, fun, fun 🙂 For this card I have used CofM stamp ‘Siluettpar’ (siluettcouple) and papers from Maja Design – papers made in Sweden – and they will soon appear in my shop 🙂

/Maria

1 Response to "Nytt Deanne kort"

Tack för kommentar i bloggen min ;0)
Ha en bra dag, fint kort du gjort!

Kommentera

maj 2008
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Arkiv

  • 8,725 hits
