Cards of Maria

Kort av DT Anna del6

Posted on: onsdag, maj 21, 2008

Har haft väldigt mycket att göra under majmånad att jag lite missat att uppdatera Annas senaste DT-kort, men här kommer den.

Anna har här använt CofM stämpeln ‘Leo’ och kortet gjorde hon till en Kort i Fokus utmaning i förra veckan som du hittar här. Stämpeln hittar du i shopen som dock är sorgligt ouppdaterad då jag håller på att lägga in allt gammalt och nytt i en ny shop. Undrar du över något är det bara att höra av dig, info@cardsofmaria.se.

Anna: Jag följde skissen ganska exakt tror jag. Texten placerade jag tillsammans med dekorationen i ett hörn dock. Bandet var jag tvungen att lägga till för balansens skull på nåt sätt.

***

(in english)

I am having way to much to do this month that I almost forgot to show you Annas latest DT-card, but here it is. She made this card for Cards in Focus last week following a sketch.

Anna has used CofM stamp ‘Leo’ and if you live outside of swedish border and want to buy any stamps from us, read here for more information. (scroll down for english info)

Anna: I folowed the sketch more or less accurat this time. Although I placed the sentiments with the decorations in the corner and the ribbon I placed just to balance the card.

/Maria

1 Response to "Kort av DT Anna del6"

Pst – jag har en utmaning till dig i min blogg! 🙂

Och det är som vanligt en fröjd att vandra omkring och se vad man kan hitta på med stämplarna!

Kommentera

maj 2008
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Arkiv

  • 8,726 hits
