Cards of Maria

Utmanad…

Posted on: lördag, maj 24, 2008

Jag har blivit utmanad av DesignAnnique, och här kommer mina svar

Tre namn jag går under: Maria, Mia och Tootsie på nätet.
Tre saker som skrämmer mig: Att något ska hända min man/katt/familj, pedofili och att vara i ett mörkt rum med en spegel i (löjligt inte sant? 🙂 )
Tre saker som jag har på mig: Min nya lila tröja, svarta byxor och vita strumpor.
Tre sanningar: Jag är mycket dålig på att städa, jag har ett häftigt temprament som jag febrilt kämpar med att hålla under kontroll och jag har ett självförtroende som går upp och ned som en jojo.
Tre saker jag verkligen vill ha: Ett städat hem, att biljardbordet i vardagsrummet monteras ner så jag kan få ett vardagsrum värt sitt namn samt att maken och jag får ett långt liv fullt av kärlek tillsammans.
Tre bloggare jag utmanar:
Lilla Anna, Nita och Marja

Ikväll ska vi till svärföräldrarna tillsammans med svägerskan och hennes sambo och titta på Eurovision.

Heja Charlotte!

/Maria

3 svar to "Utmanad…"

ok, utmaningen antagen… måste bara klura ett tag…

Men hallå, ett biljardbord gör sig bäst uppmonterat! 🙂 Själv önskar jag mig ett av hela mitt hjärta. Vi har ett liiitet ett som får plats på vardagsrumsbordet. Du kanske vill byta *hehe*?

Har kollat runt här inne, det kommer jag göra igen!

Kommentera

maj 2008
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Arkiv

  • 8,725 hits
