Cards of Maria

Papperskraft, Leksand

Posted on: måndag, juni 30, 2008

I lördags åkte maken och jag upp till Leksand för att kika runt lite på mässan som var där. Kul att göra små resor tillsammans. Handlade hem ”lite” stämplar medan jag var där också. *fniss*

Här kommer lite bilder.

Här demas det

Punchinella

En tur till Hänglar & Stänglar var bara så givet. Har suktat länge efter Dalahästen trots att jag inte riktigt vet vad jag ska med den till – men den är ju såååå sööööt! Men mest för att försöka hinna med att få en gitarrspelande HoS-kille. Sedan blev det två stämplar till utöver det *fniss*. Hoppas få lite pysseltid idag så jag kan visa lite nya kort här i bloggen.

Inky Wings. Här fick jag äntligen tag på en sån där embossingkudde – antistatkudde – eller vad de nu heter. Samt det underbara brudparet i siluett.

Hos Stämpelboden hittade jag två urläckra stämplar – ‘Gubbe med pondus’ & ‘Gumma, mullig’ – har du inte sett dem än kika genast in i deras shop! Jag blir så glad bara av att se de stämplarna. Passade också på att köpa en till blomstämpel av dem. De har bland de snyggaste blomstämplarna jag någonsin sett!

Katscrap, här stod jag och maken länge och pratade, jättetrevligt.

Engströms

Pysselmyran

***

Med på mässan stod även Papp & Scrap, men jag fick inte någon bra bild alls på hennes monter så tyvärr kan jag inget visa.

/Maria

Kommentera

juni 2008
M T O T F L S
« Maj   Jul »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Arkiv

  • 8,721 hits
