Cards of Maria

Svägerskans inbjudningskort

Posted on: tisdag, september 2, 2008

Jag håller som bäst på att göra lite provkort till min mans systers kommande bröllop som går av stapeln nästa år. Jag har vissa kriterier att gå efter så än så länge har det bara blivit ett kort gjort så jag väntar på att få hem mer löv. Men så här ser det första provkortet ut. Motivet är en stämpel från October Stamps och med lite tur kommer den stämpeln samt lite andra motiv därifrån att komma in till shopen inom kort. Kortet är betydligt mer varmgult i verkligeheten än vad den är på den här bilden. Textstämpeln kommer från min egen kollektion.

***

( in english)

This card is one of three testcards that I shall be making for my husbands sister for her upcoming wedding next year. The stamp is from swedish stamp designer October Stamps and with some luck I will soon have this motif and other stamps from OS for sale in my shop. The card is more warm yellow IRL the what it is on this picture. The text is a stamp from my own stamp collection.

/Maria

5 svar to "Svägerskans inbjudningskort"

Gorgeous card!!! I love the colors you chose!

Provar att lämna kommentar i detta inlägget då, det andra jag skrev i var avstängt för kommentarer?!?

Detta var ett fint kort och jag törs garantera att hon blir nöjd!

Det är ett jättefint kort!

Tack för dina kommentarer i min blogg.. De värmer.. 😀

Så härligt romantiskt kort!!! Bara älskar bakgrundspappret, så läckert!!!

Kommentera

september 2008
M T O T F L S
« Aug   Okt »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Arkiv

  • 8,721 hits
