Cards of Maria

Nytt i shopen + artikel

Posted on: torsdag, september 18, 2008

Nu har vi fått massor med nytt till shopen och mer väntar vi på att få hem så glöm inte att kika in då och då.

Bland det som kommit denna vecka finner vi finkornigt glitterpulver från Artemio och 3D Glaze från You Do. Och med dessa två produkter kan man dekorera blommor, brads etc. Här nedan visar jag hur man kan glittra in blommor med dessa produkter.

Jag har använt mig av:

  • Artemio Glitter, Röd
  • 3D Glaze
  • 2 st vita You Do-blommor
  • 1 liten pinne (en glasspinne kan vara att föredra men det hade jag ingen 🙂 )

Börja med att dutta ut lite droppar av glazen på blomman. Smeta därefter ut glazen med hjälp av pinnen i ett mönster du själv önskar.

När du har gjort det häller du på glitterpulvret över blomman – håll dig över ett papper så att du lätt kan samla upp glittret och hälla tillbaka det i burken. Då räcker det längre.

Skaka av överflödigt glitter. Voila! Klart att dekoreras med.

Så här blev kortet jag gjorde med mina glittriga blommor.

Allt material som jag här har använt mig av finner du i shopen:

Vit Fabriano som cardstock, ‘Inferno’ & ‘Ice Gold’ från Inkido, löven är utstansade ur självhäftande cardstock, vita You Do-blommor, juvelprydda brads och självhäftande textband ‘God Jul’ i guld.

/Maria

1 Response to "Nytt i shopen + artikel"

Hej!
Ja det är hos 3.Kolla in deras sida,de har massa bra abonnemang o telefoner också.Vissa kan man mobilblogga med,bland annat den jag köpt,så himla smidigt.
kram!

Kommentera

september 2008
M T O T F L S
« Aug   Okt »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Arkiv

  • 8,749 hits
